نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان از حضور و وحدت و اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۴۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

اردبیل| دشمنان از اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت‌الله سید حسن عاملی در اختتامیه مراسم دهه دوم ماه محرم در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است و دشمنان از حضور و وحدت و اقتدار مردم در عزاداری‌های ماه محرم هراس دارند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت عنصر موفقیت مردم ایران اسلامی است، گفت: سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وثوق مردمی است و ملت انقلابی ایران اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خصوص پیام کربلا بیان کرد: بزرگترین پیام امام حسین(ع) در عاشورا اقامه نماز اول وقت و ایستادگی در برابر ظلم و حمایت از حق بود.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین(ع) الگوی جاودانه هستند، تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) بهترین الگو برای بشریت تا روز قیامت هستند و الگو قرار دادن ائمه معصومین (ع) باعث سعادت دنیا و نجات در آخرت می‌شود.

عاملی بیان کرد: با تلاش‌های بسیار واگذاری اراضی سه هکتاری عشایر مغان در کمیسیون لوایح تصویب شد که از زحمات استاندار نیز قدردانی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار